Storing vmware platform
Incident Report for StatusCloud.nl
Resolved
We hebben de situatie gedurende dag gemonitord. Er treden geen problemen meer op.
Posted Jul 01, 2022 - 16:57 CEST
Monitoring
De storing is grotendeels verholpen. We zijn de laatste problemen van machines aan het oplossen. Daarnaast monitoren we de situatie verder.
Indien u nog problemen ondervindt dan kunt u een mail naar ons supportteam sturen.
Posted Jun 30, 2022 - 23:16 CEST
Identified
We hebben de oorzaak gevonden. En er is een oplossing geïmplementeerd. Een groot deel van het netwerk is weer beschikbaar. We zijn bezig met de rest van het netwerk operationeel te brengen.
Posted Jun 30, 2022 - 18:53 CEST
Update
Onze engineers zijn momenteel in het datacenter om het probleem verder te onderzoeken.
Posted Jun 30, 2022 - 18:13 CEST
Update
We hebben geconstateerd dat de storing netwerk gerelateerd is. Onze netwerk engineers zijn het probleem verder aan het onderzoeken.
Posted Jun 30, 2022 - 17:40 CEST
Update
We are continuing to investigate this issue.
Posted Jun 30, 2022 - 17:39 CEST
Investigating
We hebben momenteel een storing op ons VMWare platform. Waardoor meerdere diensten en servers niet beschikbaar zijn.
We zijn het probleem aan het onderzoeken. We houden u op de hoogte via deze pagina.
Posted Jun 30, 2022 - 17:18 CEST
This incident affected: Netwerk, Enterprise Cloud - VMware, Enterprise Cloud - Online Werkplekken, Enterprise Cloud - Container Cloud, Public Cloud - KVM, Public Cloud - Shared Hosting, and Public Cloud - Hosted Exchange.