Netwerkstoring datacenter leverancier
Incident Report for StatusCloud.nl
Resolved
Hierbij melden wij het incident af.
Posted Oct 12, 2021 - 16:33 CEST
Monitoring
Alle klantservers zijn online gebracht. We blijven de situatie actief monitoren.

Mocht u nog problemen ervaren, ontvangen wij graag een e-mail op het supportadres.
Posted Oct 11, 2021 - 15:12 CEST
Update
95% van de klantservers hebben we nagelopen en zijn operationeel bevonden.

Mocht u nog steeds problemen ervaren, ontvangen wij graag een e-mail op ons support e-mailadres.
Posted Oct 11, 2021 - 14:17 CEST
Update
De infrastructuur is gecontroleerd en operationeel bevonden. We zijn nog bezig met de herstelwerkzaamheden voor klantservers.

Mocht u nog problemen ondervinden met uw diensten adviseren wij ons een mail te sturen naar het support mailadres. We lopen alle servers en supportmail na.
Posted Oct 11, 2021 - 11:38 CEST
Update
Grote gedeeltes van het netwerk zijn weer online gekomen. We controleren de gehele infrastructuur op correcte werking en gaan alle klantservers nalopen.
Posted Oct 11, 2021 - 09:35 CEST
Identified
De oorzaak is gevonden, onze engineers en leverancier werken volledig met prioriteit aan de oplossing.
Posted Oct 11, 2021 - 08:38 CEST
Investigating
Op dit moment speelt er een netwerkstoring bij onze datacenter leverancier. Daardoor zijn onze diensten onbereikbaar. De leverancier is het probleem aan het onderzoeken en oplossen. Wij houden u op de hoogte van de voortgang.
Posted Oct 11, 2021 - 04:36 CEST
This incident affected: Netwerk, Servicepagina, Enterprise Cloud - VMware Windows, Enterprise Cloud - VMware Linux, Enterprise Cloud - Citrix Xenserver Windows, Enterprise Cloud - Citrix Xenserver Linux, Enterprise Cloud - Hyper-V, Enterprise Cloud - Online Werkplekken, Public Cloud - XEN (Legacy), Public Cloud - KVM, Public Cloud - Shared Hosting, and Public Cloud - Hosted Exchange.